Administratiu/va

/Administratiu/va
Administratiu/va2018-06-06T18:04:18+00:00

Administratiu/va

En Fragadis busquem persones motivades, entusiastes i amb afany de superació per unir-se al nostre equip al departament d’administració.
En aquest lloc assumiràs les teves funcions aplicant els principis de simplicitat, eficiència, eficàcia i rendibilitat.

Què busquem?

Busquem persones organitzades, flexibles i acostumades a treballar en equip. Has de tenir una formació mínima a nivell de Diplomatura ciències empresarials / grau superior, experiència en l’ús del paquet Office, Outlook. Requerim una persona amb inquietuds al sector de l’administració amb capacitat de treballar en equip, iniciativa i ganes de prosperar dintre de l’empresa. Vehicle propi per accedir al lloc de treball, capacitat d’organització i gestió.

Les teves responsabilitats

En dependència del responsable d’Administració, la teva missió consistirà en el suport en la gestió integral del departament.

Estàs interessat?

Consulta les ofertes d’aquesta secció

Ofertes de treball

611, 2019

TECNIC/A SANITAT

cadena de supermercats dedicada al sector de l’alimentació, SUPERMERCADOS SPAR, amb un sòlid projecte d’expansió, selecciona una tecnologia tècnica de qualitat/salut a la seva seu de la Canonja, Tarragona.

Depenent de la gestió logística, s’encarregarà de les tasques de qualitat.

Disseny del sistema de gestió de la qualitat i millora contínua de l’empresa.
Anàlisi d’incidències i no conformitats i gestió de les mateixes.
Càlcul i seguiment d’indicadors de qualitat.
Participació activa en les accions correctores i el seu seguiment.
Liderar activament el sistema de millora contínua (proposar millores, analitzar les millores proposades, realitzar un seguiment de millores determinades, etc.)
Control de qualitat de subcontractistes i proveïdors (sistema d’avaluació, auditoria i control)
Realització d’auditories internes.
Coordinació d’auditories i certificacions externes.
Control del producte sobre línies de producció, així com condicions de procés per optimitzar-les.
Preparació d’inspeccions de certificació de producte.
Seguiment del sistema de gestió de la qualitat: auditories internes, no conformitats, accions correctores i preventives, eines de qualitat.
Homologacions i certificacions de nous productes.

Enviar CV

506, 2019

TÈCNIC RRHH / LABORAL

En dependència directa dels responsable del Area de RRHH – Laboral, es responsabilitzarà entre altres tasques de:
Laboral:
-Realitzacions de altes i baixes a la seguretat social.
-Tramitació dels processos de incapacitat temporal.
-Confecció de contracte i liquidacions.
-Càlcul de variables a incloure en el rebuts de salari.
-tramitació de canvis de jornada.
-Redacció de cartes de avís.
RRHH:
-Entrega documentació, contractes, liquidacions etc.
-Control, modificació i comunicació de horaris.
-Càrrega de fitxatges /control de presencia, control còmput d’hores.
-Control absències e incidències dels fitxatges.
-Selecció de personal.
-Control ITs per contingències comuns i professionals.
-Arxiu i recepció de valisa.

Enviar CV

506, 2019

AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA

Seleccionem perfils administratius.
En dependència del responsable de administració, la seva missió consisteix en el suport de la gestió integral del departament.
Entre les seves funcions principals es troben:
Facturació, quadrament de caixes, recepció de documentació, arxiu, rebuda i repartiment de valisa.

Enviar CV