Administratiu/va

/Administratiu/va
Administratiu/va2018-06-06T18:04:18+00:00

Administratiu/va

En Fragadis busquem persones motivades, entusiastes i amb afany de superació per unir-se al nostre equip al departament d’administració.
En aquest lloc assumiràs les teves funcions aplicant els principis de simplicitat, eficiència, eficàcia i rendibilitat.

Què busquem?

Busquem persones organitzades, flexibles i acostumades a treballar en equip. Has de tenir una formació mínima a nivell de Diplomatura ciències empresarials / grau superior, experiència en l’ús del paquet Office, Outlook. Requerim una persona amb inquietuds al sector de l’administració amb capacitat de treballar en equip, iniciativa i ganes de prosperar dintre de l’empresa. Vehicle propi per accedir al lloc de treball, capacitat d’organització i gestió.

Les teves responsabilitats

En dependència del responsable d’Administració, la teva missió consistirà en el suport en la gestió integral del departament.

Estàs interessat?

Consulta les ofertes d’aquesta secció

Ofertes de treball

1107, 2019

TECNIC/A PREVENCIÓ RISCOS LABORALS

En dependència de la Direcció de RRHH, donarà suport en les tasques de prevenció del departament.

*Promoure la prevenció de ricos laborals a l’empresa, en un nivel multicentre.
*Dur a terme avaluacions de riscos i planificacions de l’activitat preventiva. FEr el seguiment de l’aplicació de les mesures preventives, coordinant-se amb el departamento de manteniment.
*Promoure les mesures i accions necessàries per al control i reducció dels riscos o plantejar la necessitat de recorrer al nivel superior a la vista dels resultats de l’avaluació.
*Realitzar activitats d’informació básica de treballdors/ores.
*Vigilar el compliment del programa de control i reducció de riscos i efectuar personalment les activitats de control de les condicions de treball que se’ls assigni.
*Participar en la coordinació de les activitats preventives.
*Qualsevol altra funció assignada com a auxiliar, complementària o de col·laboració amb el nivel superior. Desenvolupar les tasques administratives necessàries per al correcte funcionament del departamento, així com tramitació de les obligacions legals de la materia.
*Gestionar l’entrega dels EPIs legalment establerts

Enviar CV

506, 2019

TÈCNIC RRHH / LABORAL

En dependència directa dels responsable del Area de RRHH – Laboral, es responsabilitzarà entre altres tasques de:
Laboral:
-Realitzacions de altes i baixes a la seguretat social.
-Tramitació dels processos de incapacitat temporal.
-Confecció de contracte i liquidacions.
-Càlcul de variables a incloure en el rebuts de salari.
-tramitació de canvis de jornada.
-Redacció de cartes de avís.
RRHH:
-Entrega documentació, contractes, liquidacions etc.
-Control, modificació i comunicació de horaris.
-Càrrega de fitxatges /control de presencia, control còmput d’hores.
-Control absències e incidències dels fitxatges.
-Selecció de personal.
-Control ITs per contingències comuns i professionals.
-Arxiu i recepció de valisa.

Enviar CV

506, 2019

AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA

Seleccionem perfils administratius.
En dependència del responsable de administració, la seva missió consisteix en el suport de la gestió integral del departament.
Entre les seves funcions principals es troben:
Facturació, quadrament de caixes, recepció de documentació, arxiu, rebuda i repartiment de valisa.

Enviar CV