Fruiter/a

/Fruiter/a
Fruiter/a2018-06-06T18:49:32+00:00

Fruiter/a

En Fragadis busquem persones motivades, entusiastes i amb afany de superació per unir-se al nostre equip amb funcions de Fruiter/a.
En aquest lloc assumiràs les teves funcions aplicant els principis de simplicitat, eficiència, eficàcia i rendibilitat de la secció.

Què busquem?

Busquem persones organitzades, flexibles i acostumades a treballar en equip. Has de tenir excel·lents dots de comunicació, així com capacitat de motivar i incentivar la venda. Volem incorporar a persones que tinguin disponibilitat horària i experiència en el sector.

Les teves responsabilitats

Treballaràs amb l’equip de tenda, realitzaràs les comandes de secció necessàries amb l’objectiu d’assegurar la disponibilitat total i la qualitat de tots els articles, gestionaràs les minves, vendes i inventaris de la secció. A més gestionaràs les possibles ofertes proposades pel departament de vendes, i realitzaràs el seguiment dels objectius marcats per l’empresa.

Estàs interessat?

Consulta les ofertes d’aquesta secció

Ofertes de treball

2308, 2019

PERSONAL DE BOTIGA PER APERTURA A LINYOLA

Busquem personal de botiga per a nova apertura d’un supermercat a Linyola. Necessitem directors/es de botiga, venedors/ores, fruiters/eres i forners/eres pel nou projecte a la demarcació de Lleida. Els candidats/es realitzaran les següents funcions/tasques:

Atenció al client, venda i reposició dels productes i manteniment de l’ordre i neteja del lloc de treball.

Enviar CV

1107, 2019

TECNIC/A PREVENCIÓ RISCOS LABORALS

En dependència de la Direcció de RRHH, donarà suport en les tasques de prevenció del departament.

*Promoure la prevenció de ricos laborals a l’empresa, en un nivel multicentre.
*Dur a terme avaluacions de riscos i planificacions de l’activitat preventiva. FEr el seguiment de l’aplicació de les mesures preventives, coordinant-se amb el departamento de manteniment.
*Promoure les mesures i accions necessàries per al control i reducció dels riscos o plantejar la necessitat de recorrer al nivel superior a la vista dels resultats de l’avaluació.
*Realitzar activitats d’informació básica de treballdors/ores.
*Vigilar el compliment del programa de control i reducció de riscos i efectuar personalment les activitats de control de les condicions de treball que se’ls assigni.
*Participar en la coordinació de les activitats preventives.
*Qualsevol altra funció assignada com a auxiliar, complementària o de col·laboració amb el nivel superior. Desenvolupar les tasques administratives necessàries per al correcte funcionament del departamento, així com tramitació de les obligacions legals de la materia.
*Gestionar l’entrega dels EPIs legalment establerts

Enviar CV

2806, 2019

Modernitat al cor de Tarragona

Continuant amb la política d’actualització dels nostres establiments, hem culminat la renovació de la botiga de proximitat al centre urbà de Tarragona. El dia 27 de juny va obrir de nou les seves portes, complint així amb l’objectiu de facilitar la compra i oferir una grata experiència als nostres clients.

Situada en una de les avingudes més cèntriques del municipi, a l’Avinguda Ramón i Cajal número 46 amb la cantonada amb Jaume I, aquesta botiga acabada de renovar i pensada per a una major eficiència energètica aspira a convertir-se en un establiment de referència de proximitat.

Les noves instal·lacions mostren la imatge més actual de l’empresa i el seu compromís amb la sostenibilitat, incorporant equips de refrigeració amb consums més eficients i il·luminació led de baix consum. Així mateix, deixa clara la seva vocació cap a la comunicació i atenció al client, reflectida en els nous sistemes dinàmics de comunicació amb pantalles temàtiques informatives situades en punts estratègics de la botiga per oferir una experiència de compra amena als clients.

Amb una superfície de més de 750 m2 oferim als nostres clients un amplíssim assortiment de primeres marques, articles de la pròpia marca Spar, productes frescos en format autoservei (fruita i verdura, carn, pa i brioixeria acabada de fer) i també un ampli assortiment de productes ecològics.

El centre compta amb un equip de 8 persones per a la nova botiga, amb àmplia presència de personal resident a Tarragona, fomentant l’ocupació local i complint així amb el nostre principal compromís cap a les persones.

Aquest nou establiment disposa de les seccions en autoservei de carnisseria, xarcuteria, fruiteria i fleca.

Imatges de la botiga.

506, 2019

TÈCNIC RRHH / LABORAL

En dependència directa dels responsable del Area de RRHH – Laboral, es responsabilitzarà entre altres tasques de:
Laboral:
-Realitzacions de altes i baixes a la seguretat social.
-Tramitació dels processos de incapacitat temporal.
-Confecció de contracte i liquidacions.
-Càlcul de variables a incloure en el rebuts de salari.
-tramitació de canvis de jornada.
-Redacció de cartes de avís.
RRHH:
-Entrega documentació, contractes, liquidacions etc.
-Control, modificació i comunicació de horaris.
-Càrrega de fitxatges /control de presencia, control còmput d’hores.
-Control absències e incidències dels fitxatges.
-Selecció de personal.
-Control ITs per contingències comuns i professionals.
-Arxiu i recepció de valisa.

Enviar CV

506, 2019

AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA

Seleccionem perfils administratius.
En dependència del responsable de administració, la seva missió consisteix en el suport de la gestió integral del departament.
Entre les seves funcions principals es troben:
Facturació, quadrament de caixes, recepció de documentació, arxiu, rebuda i repartiment de valisa.

Enviar CV

506, 2019

CARNICEROS/AS EUROSPAR CANYELLES

Necesitamos profesionales de CARNICERIA para el centro EUROSPAR DE LA POBLACIÓN DE CANYELLES. Si buscas estabilidad laboral i un nuevo proyecto este es tu trabajo. Apúntate i te informaremos.

Enviar CV